tisdag 11 december 2012

Grinigast i hela Majorna

4-åringar alltså. Så makalöst charmiga och så otroligt enerverande samtidigt. Åtminstone är vår 4-åring det. Kan aldrig vara still, kan inte koncentrera sig på en och samma sak i mer än en minut, gör ALDRIG som man säger, men det kommer så roliga och gulliga saker ur hennes mun hela tiden! Eller hela tiden är väl att ta i, eftersom som är arg 95% av tiden, men när hon väl är på sitt charmiga humör kan hon få vilken grinig människa som helst att börja skratta. Den griniga människan är i det här fallet jag. Åh, vad jag inte har tålamod och fan vad sur jag är hela tiden. Men hon får mig på fall med sina komplimanger och tur är väl det!

2 kommentarer:

  1. Ja, instämmer, fyraåringar alltså! Och jag saknar min nu så att jag håller på att gå i bitar...

    SvaraRadera
  2. Ja saknar dem gör man ju oavsett. Vissa dagar tror man inte det är möjligt dock :-)

    SvaraRadera