måndag 25 april 2016

Det är nära nu

Imorgon fyller jag år och jag fyller inte mindre än 40 år. Jag vet, det är inte klokt! Men likväl sant. För de som eventuellt undrar, så mår jag bra. Jag har redan ålderskrisat i flera år och har hunnit reparera mig själv mentalt lagom till att jag går från att vara trettio någonting till att bli fyrtio någonting. Jag har försonats med mina gråa hår, rynkor och mjuka kropp. Det finns ju hårfärg och smink och vem vet, jag kanske börjar träna nu när jag nått denna mogna ålder.

Fördelen med att fylla år är ju allt firande. Igår blev jag bjuden på fantastisk mat av mina föräldrar. Vi var på Norda Bar & Grill och maten där var helt fantastisk, både varmrätten och efterrätten var det godaste jag ätit på evigheter. Såhär såg efterrätten ut:


Den där lemon curden och lakritsmarängenerna kommer jag inte glömma i första taget.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar