torsdag 11 april 2013

Snygga barnkläder


Förra veckan var jag och Lillasyster på en liten shoppingrunda på hemmaplan. Vi var på jakt efter vårskor till henne och slank då in på Digulo på Drottninggatan 37. Där fanns väldigt mycket snygga barnkläder och kitschiga leksaker som Lillasyster inte kunde sluta pilla på. Vi gick därifrån med dessa snygga byxor från Minirodini (jag hade gärna köpt ett par till mig själv också om de fanns i min storlek!)

Digulo har även en webshop för den som inte har nära till butiken i Göteborg.

4 kommentarer:

  1. Var det den butiken du menade? Den låg nyss här nere vid ICA på Karl-Johansgatan. De har verkligen massa fint! Tintins papegojjacka kommer därifrån.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha! Är det den?! Jag var aldrig in i den butiken när den låg i Majorna. Papegojajackan är ju jättefin!

      Radera
  2. Fina!!! Å va mysigt ni har det du och lilla H, härligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, vi har det mycket bra! Hoppas ni har tillfrisknat lite nu!

      Radera