söndag 29 juli 2012

Bäst den här semestern

Inte nog med att jag har börjat springa och Lillasyster lärt sig gå på pottan under den här semestern. Jag har även ätit väldigt mycket god mat, läst tidningen länge varje morgon, åkt på en  massa utflykter, festat en del med kompisar och haft det så himla mysigt med barnen. Mest anmärkningsvärt är nog hur lite bråk det var under vår resa till Danmark. (Både barn och vuxna i den här familjen är annars ganska bra på att bråka.)Vi har också ätit anmärkningsvärt mycket glass och tittat väldigt mycket på djur. Till barnens stora glädje. Här kommer en bildkavalkad på det bästa med den här semestern.

Egenodlade jordgubbar.


Astrid Lindgrens värld.


Nina Hemmingsson alltså. Bästa läsningen i sommar!




Pilane på Tjörn var mäktigt.

Lillasyster fyllde 4 år!
Legoland. Särskilt storebror gillade det.  
Designmuseet Trappholt i Kolding var mycket bra.
Girafferna på Borås Djurpark
Älskar min nya cykel. Älskar den! 
Egenodlade grönsaker.
Bästa glassen på Ricardos utanför Halmstad. 
Mellbystrand. Lika bra som alltid.
Promenad kring Gunnebo slott.


Nu är min semester slut. Imorgon ska jag återigen gå upp i ottan och sedan börja jobba ikapp det som jag missat under mina fem lediga veckor. Det är naturligtvis trist att ledigheten är över, men nu är det ju bara 47 veckor kvar till nästa sommarsemester. Hrmf.

1 kommentar:

  1. Fina bilder på fin-fina människor! Nu måste vi snart se till att styra upp en träff, saknar er!

    SvaraRadera