onsdag 23 januari 2013

Tvära kast

Nu är det inte alls synd om mig längre. Jo, lite kanske eftersom jag har en förkylning från helvetet, men vardagsrummet är färdigtapetserat och det blev så fint så hälften hade räckt. Rummet har blivit 10000000 gånger snyggare än det var innan. Nu ska vi bara byta ut alla möbler också så kommer det blir ännu snyggare. Och med mina attitydproblem kommer väl det resultera i att jag snart gnäller över att vi är panka (igen), för är det nåt jag är bra på så är det att gnälla. Men idag, idag är jag nöjd och glad!

3 kommentarer:

  1. Är så nyfiken! Kan du inte lägga upp en bild?! Kram L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det ska jag göra! Får passa på att fota nu när det är ljust. Önskar bara att möblerna redan var utbytta...

      Radera
  2. Ja, hurra! Bild, bild, bild!!!

    SvaraRadera