tisdag 5 februari 2013

Jag läser

Jag har nu läst Crème fraiche av Suzanne Brøgger i en mindre evighet. Jag blir aldrig klar med den! Eftersom det är en bokcirkelbok fortsätter jag att läsa även om jag inte tycker om den (jag tyckte lite om den först men det gör jag inte längre). Nästa vecka har vi vår nästa träff och då ska den vara utläst. Måste ta tag i den nu.

För att göra det extra svårt för mig själv att bli klar med Brøgger, var jag på biblioteket idag och lånade tre böcker. Alla serier för jag älskar serier. Lättlästa härliga serier och jag kommer inte kunna motstå dem.

Drift av Liv Strömquist är den enda av hennes böcker om jag ännu inte har läst. Verkar inte lika bra som hennes senare alster, men det ska ändå bli kul att lösa. Liv är ju briljant. Hey Princess har jag sett fram emot länge. Mats Jonssons senaste bok Mats kamp är helt strålande så mina förväntningar är höga. Vad gäller Sara Granér har jag bara läst en av hennes böcker, Med vänlig hälsning. Den tyckte jag var sådär, med den här "Det är bara lite AIDS" tror jag är bättre.

Men nu ska jag se att avsnitt av The Killing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar