onsdag 19 september 2012

Viktiga grejer

Bilden hämtade jag här.
Det hettade precis till här i tv-soffan. Då menar jag inte på det där roliga sättet utan på det lite mer ilskna sättet. Det var Ola som blev lite sur på mig. Vad var det då för allvarlig händelse som utlöste denna känslosvärm? Jo, jag hade mage att säga att jag inte ville se det nya avsnittet av Sons of Anarchy. "Vad är det för poäng med att vänta?! Jag har aldrig fattat varför man ska vänta med på hela säsonger av serier!" fräste han. Ja, ni förstår i den här relationen passar vi alltid på att ladda ur kring de riktigt stora frågorna i livet.

Så om jag inte vill se första avsnittet av femte säsongen av SOA, får jag förpassa mig till sovrummet. Det tror jag faktiskt att jag ska göra. Kom nämligen precis på att jag har kvar finalavsnittet av den mycket kvalitativa serien Project runway, som finns att se på TV3 play. Om jag nu kan hålla mig ifrån spänningen som kommer utspela sig i rummet intill. Det kan bli svårt.

2 kommentarer:

  1. Det är fan starkt att vänta ut. Och smartast. Första avsnittet.... det hände så jävla mycket så jag vet inte om vi verkligen ska se andra nu eller om vi också ska vänta så att man slipper sitta och stirra som en idiot när 50 minuter bara har susat förbi och man måste vänta en hel vecka till.

    SvaraRadera
  2. Bra, då vet jag att det här var rätt beslut. Känns skönt :)

    SvaraRadera