fredag 28 september 2012

Bra med helg

Detta kan  mycket väl vara den mest efterlängtade fredagskvällen i mitt liv. Jag är trött som ett helt ålderdomshem. Har precis ätit (nästan) ett paket smör. I form av chokladbollar. Barnen ligger i sina sängar och jag sitter nu i soffan med täcke över benen och datorn i knät. Nu vankas det Kockarnas kamp på TV4 play och senare kanske ett avsnitt Sons of Anarchy (nu tror jag inte jag kan vänta längre). Känns som en bra inledning på helgen, trots tröttheten.

Imorgon tänkte jag gå på Global Picnic och på kvällen tar jag och Ola in på hotell och äter tre-rätters. Söndagen kommer med andra ord inledas med sovmorgon och hotellfrukost. Tror bestämt hela helgen kommer bli bra. Jag vet också med säkerhet att jag har gjort mig förtjänt av en go helg. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar