måndag 5 november 2012

Dag 10: 10 favorittidningar

Jag konsumerar en hel del tidningar. Jag är den typen som lite tvångsmässig bläddrar i vilken tidning som helst, oavsett kvalitet och ämne. Västra Götalandsregionens tidning om sjukvård och infrastruktur bläddrar jag i, likaså Hyresgästföreningens medlemstidning. I tidningen från facket får jag veta om läkarsekreterarnas arbetsmiljö och socionomers löneläge. Det är inte alltid informationen i dessa tidningar är av så stor betydelse för mig, men jag läser det ändå. Ibland önskar jag att jag la den lästiden på böcker eller tidskrifter som jag tycker är riktigt bra. Som de på den här listan till exempel:

1. Filter

2. Elle Mat & Vin

3. Allt om mat

4. Vi

5. Fokus

6. Vi läser

7. Baka

8. Två dagar (GP bilagan)

9. Retro

10. Donna Hay

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar