måndag 19 november 2012

Vad jag gör när ingen stör

Det har blivit en del jobb på kvällstid för mig det senaste. Jag har galet mycket att göra. Så bloggtystnaden beror delvis på det, delvis på att jag blivit besatt av Downton Abbey. Jag och Ola tittar på minst ett avsnitt per kväll, jag tycker det är helt fantastiskt. Nu har vi bara ett avsnitt kvar, sedan är vi i fas med SVT.

Sedan vi började titta på Downton har vi inte sett ett enda avsnitt av Sons of Anarchy. Är det någon mer än jag som tycker att femte säsongen inte är lika bra som de andra? Jag blir inte sådär härligt besatt, som jag blivit tidigare. Jag gillar verkligen att snöa in på tv-serier och se hela säsonger i ett nafs. Passar mig mycket bättre än att följa serier som går en gång per vecka på TV. Då tröttnar jag lätt. Nu är frågan vad vi ska börja titta på efter Downton och SoA. Tips någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar