söndag 14 oktober 2012

Barnen, bilder och bloggen


Mina barn tycker inte om när jag tar kort på dem, tråkigt nog. Jag får skylla mig själv, jag har verkligen terroriserat dem med kameran deras första år i livet. Jag försöker respektera deras önskan även om jag inte alltid lyckas fullt ut.
Ibland tar jag kort på dem i smyg. Jag kunde till exempel inte låta bli att ta en bild på Lillasysters pekfinger som pillar på blommor.

Lillasyster upptäckte dock att jag var framme med telefonen och fotade. Hon blev inte glad.
Så nu vet ni varför det inte blir så mycket barnbilder här på bloggen.

2 kommentarer:

  1. HAHAHA!!! Herre gud vad missnöjd hon är. Älskar barns totala oförställdhet. Synd att det inte funkar så bra som vuxen. Jag hade gärna vänt upp ett sånt ansikte mot folk när jag blir irriterad!

    SvaraRadera
  2. Obetalbar min! Gullunge.
    Lena

    SvaraRadera