tisdag 23 oktober 2012

Dag 1: 10 fakta om mig själv

Då drar jag igång topp 10-utmaningen med 10 fakta om mig själv. Here it goes!

1. Jag äter godis varje dag. Kan inte leva utan godis. Livet skulle kännas meningslöst utan godis. Jag är besatt av godis med andra ord.

2. Jag gillar inte att kallprata. Kan aldrig komma på nåt att säga. Usch.

3. Omvandlar alltid pengar i resor. Om jag till exempel får tillbaka 4000 på skatten, tänker jag att för dom pengarna kan jag åka på en weekendresa till Berlin. Vi behöver kanske 40 000 för att ha råd med allt vi vill köpa till lägenheten, men det är också vad en reda till Thailand för hela familjen skulle gå på. Och så vidare.

4. Älskar att slänga saker. Gäller allt utom mattidningar och böcker. Har också svårt att slänga barnens teckningar.

5. Bär väldigt sällan smycken. Känner mig som en julgran med halsband och örhängen.

6. Önskar jag var mer kreativ och skapande. Jag får många idéer, men har svårt för att förverkliga saker och ting.

7. Jag är barnsligt förtjust i att bada. I havet, i badkaret, på badpalats, det spelar ingen roll. Har nog levt under vattenytan i ett tidigare liv.

8. Har inte gröna fingrar. Trots koloniträdgård.

9. Lyssnar på P1. Älskar P1.

10. Jag är lite för rädd för att göra fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar